Prepost impressionism

Prepost impressionism
[pentru tine]

Iti promit ca
mainile mele nu sunt arme cu gloante oarbe
indreptate spre sufletele pierdute
din gradinile Edenului;

-printre degete imi curg rauri de nisip divin
din care cresc ate legate de zmei-

Zmeii mei zboara
spre ceruri cu sori de moda veche;
ei se inchina doar acelui univers
ce se imprastie fabulous pe pergament
in pudra de carbune si stele

Sufletul imi flutura in noapte
cand dorm cu fereastra deschisa
langa morile de vant;
ele se invart si el fuge prin lanuri verzi,
sub stele inflamabile ca praful de pusca

Parul meu din panglici rosii
se iubeste cu pielea ta in atingeri
de matase sau poate
fiorii vin din buzele tale dionisiene,
din izvorul cu ferestre

Traim intr-un desen animat
fiindca avem ochii pictati cu acrilice;
culorile se joaca pe hartie
in motiune stop-cadru,
curtandu-se prudent
ca undele de soc si dinamita

Ti-am spus oare
de ce picioarele mele sunt
facute din baloane furate
de la clovni
ce le umfla cu heliu?

Am fugit cu circul portughez
inainte sa-mi vina mintea la cap;
am vrut sa invat omizile sa zboare
fara frica de inaltimi
sa se transforme in fluturi de ianuarie

Si DACA as avea radacini de cires
as inflori MEREU ca artificiile
sa sarbatoresc eliberarea de sine
si pictarea in ulei a povestilor noastre
pe noaptea stelara.

Stam agatati cu zambetele
de o fasie din luna si
ne privim orasul albastru.